Informasjon vedr. korona

 

 

Vi ønsker å informere alle våre kunder og samarbeidspartnere om at vi er godt rustet til å sørge for at våre varer kommer ut selv om vi tilpasser driften etter myndighetenes anbefalinger.

Fiberworks har kontor og kundemottak i Oslo, og begge kommer til å være betjent i denne perioden.
Store deler av våre ansatte jobber hjemmefra, men våre systemer tillater samarbeid fra flere lokasjoner så dette vil du som kunde ikke merke mye til.

 
I tillegg til anbefalingene fra myndighetene om innskrenket oppmøte har vi innført andre tiltak på kundemottaket. Alle arbeidsstasjoner, benkeplater og bord rengjøres nå minimum tre ganger pr. dag. Alle kundeordre må legges online eller pr telefon og alle varer leveres og hentes ute på rampe.

Vi har god plass på vårt lager og kontor og holder minimum én meter avstand til kollegaer og kunder. Det er i tillegg hengt opp tydelig informasjon om og plakater om smittevern og hygiene.

Vi er godt rustet og har gode planer både for denne utfordrende perioden og for fremtiden. Dette klarer vi sammen.

 

Ta gjerne kontakt dersom det er noe du lurer på.

 

Mvh

Roger Walgren

Daglig leder  

Fiberworks AS

 

 

 

Vi legger ved noen gode råd sånn på tampen.


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.